søndag 12. oktober 2008

En forferdelig lördagsmorgen

Jeg våknet da opp lördags morgen ganske kvalm og kjente at hodet dunket noe helt forferdelig, men alikevel ante jeg fred og ingen fare over hva som ventet meg. På fredag hadde jeg hatt en liten jentefest og fikk vel egentlig ikke med meg så mye av hva som skjedde der.. Så rart var det jo ikke at jeg ikke fikk med meg det jeg nå skal fortelle.
Men iallefall, det förste jeg gjör når jeg står opp er å se på klokka på mobilen min, noe jeg så klart også skulle gjöre denne morningen. Men det som var var at jeg ikke fant mobilen min, så jeg ba Charlotte ringe den. Etterhvert fant jeg ut at den lå under kanten på lakenet mitt. Jeg tok tak i den og det bare rant vann av den, å fy faen så nedtur! Jeg trodde jeg skulle klikke.. Jeg kunne klemme vann ut av mobilen min liksom, föltes hels forferdelig :P Prövde å skru den på, men skjermen var full av vann og dogg, pluss at det var som å se på en strekkode full av alle regnbuens farger. Årsaken til dette var at noen hadde satt en bötte med litt vann, ved senga mi för jeg sovnet på fredag, og på natten hadde en av kattene klart å veltet den bötta med vann, og så klart hadde jeg mistet mobilen på gulvet når jeg sov. Du kan tro jeg ville drepe den hersens katten som jeg ikke en gang har likt fra för?
Alle meldinger, numre og bilder er slettet, utrolig kjipt!

Litt senere på lördag bestemte jeg meg for å bare bestille meg en ny telefon, så jeg gikk inn på
http://www.netcom.no/ og bestilte meg akkurat den telefonen jeg ville ha, så nå vil jeg ha ny telefon innen 5 dager, utrolig digg! Så nå vil jeg trenge nr. ditt kompis?

Og her er et bilde av min nye mobil


Ingen kommentarer: