tirsdag 14. oktober 2008

Dårlig immunforsvar? Helt klart!


Ja-a nå sitter jeg her igjen, men denne gangen med to brista ribbein, feber, null styrke og to så hovne mandler at man nesten skulle tro de hang sammen. Jeg hater det, det er helt forferdelig, noe som fører til at jeg synes synd på meg selv. Jeg er så og si sikker på at jeg er syk 30% - 40% av livet mitt, hvor kjipt er ikke det? Jeg skjønner ikke hvorfor akkurat jeg er den som har så dårlig immunforsvar. Jeg er jo ikke den typen som kler meg lettkledd og hele den pakka der. De 3 siste ukene har jeg faktisk hatt på kåpe, tykt tøy under kåpa og skjerf. Noen dager har jeg til og med brukt strømpebukse, lue og votter. Og enda våkner jeg opp og føler meg helt forferdelig i dag. Men denne gangen skal jeg prøve å "nyte" det å være syk. Krype inn under pleddet i sofakroken, hive gi meg masse paracet og vitaminer, se utallige episoder av gossip girl, lage meg en god kopp te, og vente på at den nye mobilen min kanskje kommer i posten i dag. Rett og slett bare nyte livet!

Ingen kommentarer: